Returnarea produselor

Se pot returna sau schimba produsele achizitionate  in termen de 10 zile de la data primirii lor, in cazul in care produsul prezinta defecte de fabricatie.

Toate retururile vor putea fi procesate de noi numai cu respectarea conditiilor de mai jos:

Conditii de returnare:

Cumparatorul va trebui sa ne instiinteze  in scris pe adresa de email office@evelintextile.ro mentionand motivul pentru care se doreste returnarea si daca trebuie inlocuit cu un alt produs, si data la care a fost livrat.

Produsul trebuie sa nu fie folosit sau deteriorat si sa fie insotit de factura.

Numai dupa procesarea si aprobarea acestei instiintari de catre EVELINE TEX SRL , veti putea returna produsul. Orice retur facut fara instiintarea noastra prealabila, nu va fi procesat.

Daca motivul returului este un defect de fabricatie al produsului sau faptul ca produsul primit nu este cel pe care l-ati comandat ,taxele aferente transportuluii retur vor fi suportate integral de catre noi.

Returnarea contravalorii produselor se va face in maxim  10 de zile de la data la care produsul a fost returnat.

Prezentarea produselor pe site-ul nostru este reala si explicita. Pot aparea mici diferente de nuanta a culorii produselor, in functie de setarile monitorului dumneavoastra, insa NU este acceptata returnarea (cauzata de aceasta nepotrivire a nuantelor intre realitate si imaginile prezentate) deoarece onorarea comenzilor presupune personalizarea tesaturilor prin taiere conform cerintelor fiecarui client. (OUG 34/2014 art. 16 lit. c)

In dorinta de a veni cat mai mult in intampinarea nevoilor clientilor nostri, va incurajam sa solicitati MOSTRE GRATUITE (maxim 5) din materialele dorite, astfel incat o posibila comanda sa fie in deplina cunostinta de cauza cu privire la nuanta si textura.  Mostrele se vor trimite intr-un plic, prin curier rapid. Pretul transportului acestor mostre este in sarcina clientului si este de 7 lei +tva. (Tariful de livrare este valabil pentru orice localitate din Romania in care se afla un sediu Fan Courier/ DSC Curier).

Refuzul si/sau neridicarea produselor:

Coletele cu marfa neridicate sau refuzate din motive neobiective dupa validarea comenzii telefonic, vor fi marcate in baza de date,  cumparatorii nemaiputand primi produsele comandate fara plata in avans a transportului atat pentru comanda nou plasata a marfii comandate cat si a returului banilor, cat si contravaloarea transportului comenzii anterioare.